Zoals u van ons gewend bent kunt u een afspraak maken voor een financieel gesprek, dit kunt u doen via de receptie 053 433 60 55 of 074 792 00 80. De gesprekken vinden plaats tot en met vrijdag 20 december.
Indien het niet lukt om een afspraak te maken kijkt u dan op de lijst (zorgverzekeringen 2025). U kunt ook uw huidige zorgverzekering vóór 31 december beëindigen, u heeft dan tot 31 januari 2025 de tijd een nieuwe zorgverzekeraar uit te zoeken. Heeft u reeds een afspraak staan dan hoeft u niet meer te bellen. U kunt ook vóór 19 december een e-mail sturen naar info@ortho-euregio.nl, u krijgt dan uiterlijk 28 december een antwoord per e-mail retour.
Voor 2025 hanteren VGZ en Univé (uitsluitend nog TandBest €2.000) de zogenaamde “Gelijk Over Regeling” dat betekent dat als u voor 2024 een vergelijkbare aanvullende verzekering voor orthodontie heeft gehad, u zonder wachttijd kunt overstappen. Zie hiervoor onze pagina vergoedingen met de linkjes naar VGZ en Univé.
Dit jaar hebben wij een samenwerking met Vrieling, u kunt via de speciaal daarvoor gerealiseerde ortho-euregio.bedrijfsvergelijker.nl een collectieve verzekering afsluiten bij VGZ Aanvullend Werk TandBeter. Deze vergoeden met één jaar wachttijd €2.000 voor orthodontie of mét de "Gelijk Over Regeling".
Ook kunt u uiteraard bij andere verzekeraars kijken welke verzekering het beste bij u past. Voor een persoonlijk advies kunt u altijd telefonisch contact opnemen via 0523 20 80 40 of via zorg@vrieling.nl, Whatspp 06 200 962 66 of via de Chat op de zorgvergelijker.
Bekijk ook ons uitgebreide overzicht op onze website met zorgverzekeraars:
Zorgverzekeraars 2025
- Orthodontie tot en met 18 jaar (Jeugd)
- Orthodontie vanaf 18 jaar (Volwassenen)
U kunt op onze website aanvullende informatie vinden en ook andere vergoedingen (bijv. Fysiotherapie, brillen etc.) bekijken/vergelijken die voor u in 2025 van belang kunnen zijn.
Denkt u s.v.p. aan de volgende zaken:
- Voor 31 december uw huidige polis opzeggen (meestal heeft uw nieuwe zorgverzekeraar een opzegservice).
- Check (telefonisch) of alle vergoedingen ook daadwerkelijk kloppen.
- Bij telefonisch contact met de zorgverzekeraar naam en datum + korte inhoud noteren.
- Indien onze gegevens niet kloppen geeft u dit s.v.p. onmiddelijk door per e-mail.
- Bij verandering van zorgverzekeraar geeft u ons dan zsm de nieuwe gegevens door.
- Klik hier voor nadere uitleg over een natura of restitutiepolis.
Indien u nog vragen heeft kunt u ons tot en met 20 december bereiken, door een e-mail te sturen of telefonisch contact met ons op te nemen.